Friday, October 1, 2010

charlie!!!fuck u!

alright this is just another crap that i wanna u guys 2 know!!!ahaha,,funny ni la effect overnight..ting tang ting tang alexander..so ini adalah sedikit info pasal serangga yang mendominasi uitm ni ...actually yang mendominasi kawasan utara ni..ahaha
ahaha..so ni lah pic charlie 2..nampak je besar padahal mcm semut hitam 2 je..tapi kalo kene OH MAK I sakit dier.dan inilah kesan charlie 2,,,pergh terbaik dier clubbing blkg badan aku,,,,dan ye!dah 4 ari aku tido menyiarap..OH MY GUCCI!saya rindu nak tido terlentang..:(

-so aku respect la kat kowg yang pernah accident ke hape ke..sebab aku kene menatang ni pon dah x tahan dah..so kowg2 yg pernah accident 2 kire kowg EXTRAVAGANZA owg kate..so terbaik la kowg!

p;s-tadi aku bace blog membe aku keyla sakri..ade ke patot dier post pasal lauk pauk..oh mak i x mak i..oh mak u x mak u..walau pape pon lauk2 2 nampak sedap keyla..oh lupe..
quote of the day'What would life be if we had no courage to attempt anything?'

- Vincent van Gogh

lagi satu kalo kowg x paham part 'ting tang ting tang alexander '..'oh mak i'..rajin2 la tgk LAWAKING!;)selamat bersuka-suki u guys!

2 comments:

  1. haha..ak engat kan kat uitm ak je byk charlie ni..skt giler kot kna ggit..

    ReplyDelete
  2. bapak die mukt -.- cam haram je binatang tu ?

    ReplyDelete